20 Mart 2013 Çarşamba

Bulunmaz Tiyatro Genel Sanat Yönetmeni Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz, tamamıyla ıskartaya çıkmış LİNÇÇİ Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'ni okumak için çaba harcarken, kendisine hakaret edilmiş, küfür edilmiş, kendisini son derecede aşağılanmış gibi hissediyor!

Bulunmaz, bu dergiyi toplum içinde okuyamadığı için, yatak odasında okuyor!

Bir tiyatro dergisi düşünün... 

İşte bu tiyatro dergisi, benim, halkımın, tüyü bitmemiş yetimin estetik çıkarlarını yüceltmek, bilinç aşılamak için yayınlanmıyor. 

İşte bu tiyatro dergisi, sadece ve yalnızca Devlet Tiyatroları ve Şehir Tiyatroları'ndan reklâm parası alabilmek için yayınlanıyor.

Bir tiyatro dergisi düşünün... 

İşte bu tiyatro dergisi, benim, halkımın, tüyü bitmemiş yetimin tiyatral bilinçlenmesi, tiyatrodan zevk alması için yayınlanmıyor. 

İşte bu tiyatro dergisi, K. Lemi Bilgin'in, Hilmi Zafer Şahin'in, Veysel Sami Berikan'ın gönlünü hoş tutabilmek için yayınlanıyor.

Bir tiyatro dergisi düşünün... 

İşte bu tiyatro dergisi, yazarlarının düşünsel derinlik kazanmasını sağlamak, tiyatro okuruna gerçek bilgi vermek için yayınlanmıyor.

İşte bu tiyatro dergisi, T.C. Kültür ve Turizm Eski Bakanı İzmir Milletvekili Ertuğrul Günay'ı âdeta "KAPAK YAKIŞIKLISI" gibi sunarak, AKP iktidarına şirin görünmek için yayınlanıyor...

Bir tiyatro dergisi düşünün...

İşte bu tiyatro dergisi, bana, halkıma, tüyü bitmemiş yetime asla hitap etmediği için, ben, bu dergiyi toplum içinde okuyamıyorum!

İşte bu tiyatro dergisi, ancak yatak odasında okunacak bir dergi!...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz