27 Ekim 2013 Pazar

Demirkanlı'nın hakaret içerikli bir yazısını sitesine aktarıp, yayınladığı için Can Törtop'a 110.000,00 TL'lik manevî tazminat dâvâsı açmış olan Bulunmaz, şimdi de Levent Çağlayan'a 120.000,00 TL'lik dâvâ açacak!

Bana haksızlık yapıp suç işleyen şahıslara karşı "KAMU DÂVÂLARI" açtırdıktan sonra, "MANEVÎ TAZMİNAT DÂVÂLARI" bile açmaya başladım... İlk "MANEVÎ TAZMİNAT DÂVÂSI" için, Asılsız İhbarcı Mustafa Şükrü Demirkanlı'yı hedef tahtasına koyarak, Demirkanlı'dan 50.000,00 TL istedim!... İkinci "MANEVÎ TAZMİNAT DÂVÂSI" ile LİNÇÇİ Tiyatro... Tiyatro... Dergisi Sahibesi Gülhan Demirkanlı'dan 100.000,00 TL, üçüncü "MANEVÎ TAZMİNAT DÂVÂSI" ile de Mustafa Şükrü Demirkanlı'dan 100.000,00 TL istedim!... Dördüncü "MANEVÎ TAZMİNAT DÂVÂSI" için, İsmail Can Törtop'u gözüme kestirip, İsmail Can Törtop'dan tam tamına 110.000,00 TL istedim!...

Bana karşı ilk tazminat dâvâsını Ömer Faruk Kurhan 25.000,00 TL ve ikinci tazminat dâvâsını da Asılsız İhbarcı Mustafa Şükrü Demirkanlı 25.000,00 TL açtıkları için, 25.000,00+25.000,00=50.000,00 

yaptığından, "MANEVÎ TAZMİNAT DÂVÂSI" 50.000,00 TL idi. 
İki kişi benden 50.000,00 TL isteyince, ben de Demirkanlı'dan bunu tahsil etmek için tam 50.000,00 TL istedim. Hakkımı asla bırakmam.

Ne zaman ki, yeni "KAMU DÂVÂLARI" ve "MANEVÎ TAZMİNAT DÂVÂLARI" açılıp bana karşı hukuksal hücum başlatıldı, bu hücumu bertaraf etmek için, birden bire vites değiştirip, tazminat miktarını ikiye katlayarak, 100.000,00 TL rakamına yükselttim. Düşmanlar durmak bilmeyince, ben de, miktarı ağır ağır artırdım! Sırada İsmail Can Törtop vardı ve suçu, Asılsız İhbarcı Mustafa Şükrü Demirkanlı gibi olmasa da, İhbarcı Demirkanlı'nın bana karşı "HAKARET İÇERİKLİ" 
haberini yayınladığından İstanbul 2. Sulh Ceza Mahkemesi'nde yargılanmaya başladığı için İsmail Can Törtop'a da 110.000,00 TL'lik "MANEVÎ TAZMİNAT DÂVÂSI" açtım. Ben herkesi sürekli olarak uyarmıştım!

Bana karşı asla bağışlanamaz suçlar işleyen yazar(?!) Levent Çağlayan hakkında "DÂVÂCI VE ŞİKÂYETÇİ" olunca, İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı olayı müthiş derecede ciddîye alarak iddianame hazırladı ve Levent Çağlayan İstanbul 8. Sulh Ceza Mahkemesi'nde yargılanmaya başladı. Levent Çağlayan'a sürekli olarak hep şu soruyu soruyordum:


Sana açacağım "MANEVÎ TAZMİNAT DÂVÂSI" kaç paralık olsun?!


1 - 1,00 TL'lik.

2 - 10,00 TL'lik.
3 - 100,00 TL'lik.
4 - 1000,00 TL'lik.
5 - 10.000,00 TL'lik.
6 - 100.000,00 TL'lik.
7 - 100.000,00 TL'den fazlası...

Levent Çağlayan, hiç oralı olmadığı, benim kafamda bir aylık bir zaman tanıma hoşgörüsü olduğu için de bugün açıklama yapmak zorundayım:


"ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" temel sponsoru Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'nin Trabzon Temsilcisi Levent Çağlayan'a tam tamına 120.000,00 TL'lik "MANEVÎ TAZMİNAT DÂVÂSI" açacağım!... İsmail Törtop'a açtığım 110.000,00 TL'lik "MANEVÎ TAZMİNAT DÂVÂSI" niteliğini düşündüğümde, Çağlayan'a açacağım "MANEVÎ TAZMİNAT DÂVÂSI" miktarı göreli olarak çok az! Çağlayan'ın bana karşı işlediği suç, İsmail Can Törtop'un işlediği suçun yanında çok ağır! Ancak, Levent Çağlayan'ın bana karşı suç işlediği zamanki yaşını iyice düşünüp, "MANEVÎ TAZMİNAT DÂVÂSI" miktarını göreli olarak düşük tuttum. "TEB KAŞELİ İFTİRA MÜTALÂASI" yazan Üstün Akmen'e de 200.000,00 TL'lik "MANEVÎ TAZMİNAT DÂVÂSI" açmayı düşünüyorum. Netleştiğim zaman bu açıklamayı da yapacağım!


Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz


***

Ayrıca bakınız:


Tiyatro yazarları vebadan kaçar gibi asılsız ihbarcıdan hızla kaçıyorlar!


Coşkun Büktel, Hilmi Bulunmaz'ın "kanırtıcı yazılar"ını twitter'a taşıyor!